FLEXI

 

Co to je?

– velmi oblíbená Apokalips lekce pod vedením zkušených pole dance a fitness instruktorů
– intenzivní komplexní protahování, jehož cílem je zvýšení Vaší flexibility za účelem zvládnutí prvků typu placka, šňůra, roštěp, atp.
– speciální důraz na posílení a protažení svalů dolních končetin a špiček s doplňkovým protažením zad a ramen
– protahování za pomocí joga bloků, expandérů, doplňkově i AY FLY sítí
– na předchozí ohebnosti nezáleží, každý cvičí podle své fyzické kondice a zdravotního stavu

Průběh
– celková délka 120 minut

10 min. intenzivní WARM UP – rozehřívání a příprava těla na nadcházející cvičení s ohledem na protahované partie
20 min. DYNAMICKÝ STREČINK – posilování nohou a zad, zahřívací techniky a dynamická cvičení – kmity,švihy, kroužení,..
80/90 min. HLAVNÍ ČÁST – protahování nohou, zad, ramen,špiček,…- aktivní, pasivní, balanční strečink
10 min. COOL DOWN – závěrečné lehké protažení a uvolnění

Co na sebe?
– pohodlný oděv, který nebrání v pohybu a udrží Vás v teple (tj. legíny, tepláky, volné tílko, tričko, na nohy návleky)

Jak se přihlásím?
- pomocí Rezervačního systému studia Apokalips – lekce FIT´n´FLEXI čerpáte z permanentky FIT´n´FLEXI

 

Co to je?

– lekce zaměřená přednostně na protahování prsních, břišních, zádových svalů a rozvíjení flexibility v oblasti ramen
– individuální přístup ke každému a jeho cílům v oblasti flexibility

– protahování za pomocí joga bloků, expandérů, doplňkově i AY FLY sítí
– na předchozí ohebnosti nezáleží, každý cvičí podle své fyzické kondice a zdravotního stavu
- lekce vedená zkušenou pole dance a fitness instruktorkou

Průběh lekce
– celková délka 90 minut

10 min. intenzivní WARM UP – rozehřívání a příprava těla na nadcházející cvičení s ohledem na protahované partie
20 min. DYNAMICKÝ STREČINK – posilování a prohřívání zad, zahřívací techniky ramen
50/60 min. HLAVNÍ ČÁST – protahování zad (hrudní záklon, střed zad, bederní záklon), břišních svalů a ramen,…- aktivní, pasivní, balanční strečink
10 min. COOL DOWN – závěrečné lehké protažení a uvolnění

Co na sebe?
– pohodlný oděv, který nebrání v pohybu a udrží Vás v teple zejména v oblasti hrudníku a beder (tj.dlouhá přiléhavá tílka, bederní pásy, pohodlné kalhoty s vysokým pasem, dlouhá mikina apod. )

Jak se přihlásím?
 - pomocí Rezervačního systému studia Apokalips – lekce FLEXI ZÁDA čerpáte z permanentky POLE DANCE